Loading

YouTube

YouTube – העוצמה של הוידאו

הנה כמה עובדות מעניינות שבטח לא ידעת:

6/10 אנשים בעולם מעדיפים לצפות בוידאו אונליין מאשר בטלוויזיה!

יוטיוב הוא מנוע החיפוש מספר 2 בעולם (אחרי גוגל).

יוטיוב הינו האתר ה-4 בגודלו בעולם.

ביוטיוב נצפים כול יום 5 ביליון סרטונים.

ביוטיוב עולים לאוויר 300 שעות של וידאו בכל דקה.

מספר שעות הצפייה שגולשים רואים וידאו און ליין עולה ב 60% כל שנה

למה אנחנו מספרים לך את כל זה?

האפשרויות Google AdWords מציעה לנו במטרה לקדם סרטונים לעסקים בפלטפורמת יוטיוב הן אדירות! והן ללא ספק כלי נפלא ליצירת מגע מול הלקוחות הפוטנציאליים שלך בעלות נמוכה יחסית משאר הפלטפורמות.

מודעות סרטונים – הפרסומות שלפני הסרטון

פורמט מודעות הסרטונים של יוטיוב הוא כלי פרסום המאפשר לנו לפלח במדויק את קהל היעד ולפרסם לו את המוצר או השירות המבוקש.

True viewהחוזקה האמתית בכלי היא במודל העסקי שלפיו, התשלום עבור חשיפת 

בלבד.

משתמשי היוטיוב יכולים לבחור האם להמשיך ולראות את הפרסומת או לדלג עליה לאחר חמש שניות. החיוב עבור צפייה בפרסומת הוא כאשר הצופה משלים שלושים שניות של צפייה במודעה או רואה אותה בשלמותה. (הקצר מבניהם)

במידה והמשתמש לחץ על דלג לאחר 5 שניות, הפלטפורמה לא מחייבת עבור צפייה בפרסום.

ללא ספק זוהי פלטפורמה חזקה מאוד והמחירים עבור הפרסום בה כרגע זולים מאוד ביחס ליתר הפלטפורמות

 

באנרים ביוטיוב

באנר- מודעת פרסום גרפי שמושכת תנועה לאתר/ לדף נחיתה.מודעת הבאנרים של יוטיוב
מאפשרת לפרסם שכבת על בחלקו התחתון של הוידאו.
שכבת העל מוצגת כאשר המשתמש יוזם הפעלה של סרטון.הידעת?

 

 


כשהלקוחות שלנו בוחרים ביוטיוב הם נהנים מ:

  • חשיפה איכותית
  • עלות פרסום זולה מאוד
  • פרסום בפלטפורמה הכי נצפית
  • לידים חמים